Spørsmål og svar

Frakt og levering

 

Jeg har fått et defekt produkt

Oppdages det en feil eller mangel på varen du har bestilt og fått, skal dette meldes til Nectar innen 3 dager fra mottak. Alle kostnader ifm. reklamasjon dekkes av Nectar. Du benytter deg av angreskjemaet og fyller inn opplysningene knyttet til reklamasjon. Vi vil så sende deg en ny vare når reklamasjonen din er mottatt.

Dersom reklamasjonen gjelder en eldre vare, ta kontakt med oss på 95904039.

Retur av varer

Vi har 14 dagers åpent kjøp. En retur forutsetter at varen er i sin fulle stand og helt ubrukt.  Framgangsmåte finner du under punkt 11 "Returer" under kjøpsbetingelser.

Hvilke fraktkostnader har dere?

Alle ordrer sendes med Postnord. Frakt er 99,- for alle pakker.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden vår er på 2-5 dager. Leveringstiden er avhengig av når på døgnet bestillingen ble lagt inn og avstand til mottaker.

 Hvor blir produktene laget?

Alle Nectar sine produkter blir produsert i Italia, Marokko, Kina, Korea og India. 

Hvordan størrelser opererer dere med?

 

Nectar har klær fra str. XS-XXL

 

Hvor ofte kommer det nye varer?

Nectar kommer hovedsakelig med en SS- og AW-kolleksjon. Det vil likevel jevnlig dukke opp nye herlige produkter uavhengig av sesong.